نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4085
-
الف
+

قصه یک پسر افغانستانی در فلمی به تهیه‌کنندگی «شهاب حسینی»

فلم سینمایی «بعد از اتفاق» به کارگردانی «پوریا حیدری اوره» و تهیه‌ کنندگی «شهاب حسینی» متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فلم فجر شد.

«شهاب حسینی» هنرپیشه ، کارگردان و گرداننده ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «شوق پرواز»  نظاره گر بودند با فلم سینمایی «بعد از اتفاق» راهی سی و نهمین جشنواره فلم فجر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فلم «بعد از اتفاق» ساخته «پوریا حیدری اوره» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد و موفق شد در این جشنواره جایزه بخش «یونیسف» را از آن خود کند.

قصه فلم روایتگر داستان فوتبالی از  کودکی به نام «روح‌الله» است که بعد از یک اتفاق ناگوار تصمیم می‌گیرد با شرایط کنار بیاید و به دنبال اهدافش برود.

بعد از اتفاق

رضا کیانیان، جواد عزتی، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، یسنا میرطهماسب، علی انصاریان، روح الله جعفری و... در این فلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

گفتنی است چندتن از چهره های فوتبالی ایران چون «علی انصاریان» و  «جواد خیابانی» در این فلم حضور دارند

سریال های «پس از باران»، «پلیس جوان»، «تب سرد»، «مدار صفر درجه »و «شوق پرواز» و فلم های «قتل آنلاین» و «پنج ستاره» با هنرنمایی «سید شهاب حسینی» از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شده است .

در پیوند با این خبر بخوانید :

نقش آفرینی فوتبالیست‌ها و ستارگان سینمای ایران در «بعد از اتفاق»

بازگشت «علی انصاریان» به سینماها با فلم فوتبالی «شهاب حسینی»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

قباد سريال شهرزاد مرد موفقی است موفقیت هاى بيشتر برايش ارزو دارم.

غلام زاهدی

زنده باد.

مجتبی حیدرزاده

من هنرمندان را دوست دارم و احترام خاص به شهاب حسینی!

کاربر مهمان

موفق باشید شهاب حسینی یکی از چهره های بر جسته وموفق در سینمای ایران است از این که از افغان ها حمایت میکند ممنون و سپاس گذار هستیم .

نور جمال

شهاب حسینی چند بار از مهاجران ما حمایت کرده است.

جان محمد امیری رئیس انجمن تکواندو افغانستان و نماینده فدراسیون ملی تکواندو افغانستان در ایران

از استاد سید شهاب حسینی عزیز و سایر تصورگران تشکر و قدردانی میکنم که بیش چهل سال حضور پناهندگان افغانستانی را در ایران حس کرده و به تصویر کشیده اند.